Alle kontakter visiteres hverdage mellem kl. 08.00 - 09.00. Der er mulighed for at tale med lægen mellem kl. 08.00 - 08.30.
Ud fra en faglig visitation i telefonen, vurderes det om konsultationen vil kunne foregå på telefon, video eller fysisk fremmøde. Det kan også vurderes, at det ikke findes nødvendigt med en konsultation samme dag, men at tilstanden kan ses an med råd og vejledning.
Ved konsultation vil du kunne møde en sygeplejerske eller en læge. Det er muligt, at lægesekretæren tager en podning, et infektionstal eller lignende, inden du kommer ind til lægen eller sygeplejersken.
På den måde kan vi give dig den hjælp, du har brug for samme dag og samtidig levere en høj faglig kvalitet.
Bemærk: I særlige tilfælde såsom ekstra ordinær travlhed, ferie- og fridage og sygdom blandt personalet forholder vi os retten til at prioritere og flytte tider mellem behandlerne eller bede dig kontakte os igen en anden dag.
Du kan via min læge app bestille en tid til konsultation. Klinikken forbeholder sig ret til at flytte tiden til en anden sundhedsfaglig end den du har valgt, hvis det vurderes nødvendigt.
Du kan også skrive en korrespondance/mail via min læge app til klinikken.
Klinikken har 5 hverdage til at besvare korrespondancen/mailen.
Hvis du skal have tid til kontrol af din kroniske lidelse
bør dette bookes frem i tiden, og som regel sørger vi for, at du får tiden med
til din næste kontrol, inden du forlader konsultationen.
Vores sygeplejerske har altid lægen lige ved hånden, hvis der skulle blive brug
for det.
HUSK konsultationen er tidsbegrænset, så det er lægen eller sygeplejersken der sammen med dig vurderer, hvor meget I kan nå.
HUSK at medbringe dit og dine børns sygesikringskort.
HUSK at du kan downloade SUNDHEDSKORTET som app, - også på dine børn.